تلخندی برای همه
تلخندی برای همه
ازسیرتاپیاز

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزان امروز ینی 15مهر ماه تولدم هس من امروز یه سال بزرگتر شدم پس لطفا تولدم رو بهم تبریک بگین
شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین



نظر.....................یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت9:39---12 دی 1391
سلام هرچند قبلا به موقش تبریک گفتم اما بازم میگم!

تولدت مبارک!

ضمنا اسم وب من
پاسخ:ببخشید اصلاح میکنم


پريسا خوشگله
ساعت8:47---20 آذر 1391
تولد تولد تولدت مباررررررررررررررررررركپاسخ:میییییییییییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسسسسییییییییی!!!!!!ولی خیلی وقته گذشته

Reza.B
ساعت13:58---20 مهر 1391
یه بار گفتم ولی اشکال نداره بازم میگم تولدت مبارک.
پاسخ:manam yebargofte goftam mer30 bazam migam mer300000000


sana
ساعت18:35---16 مهر 1391
تولدت مبارک عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, توسط سلنا
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.